Cooperatives 5è A i 5è B

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, l’alumnat de 5è A i 5è B de l’escola hem creat dues cooperatives on hem elaborat diferents productes per vendre. Amb els diners que aconseguim, volem col·laborar amb dues ONG del municipi. Per això necessitem que ens ajudeu, comprant els nostres productes.

Entreu a la pàgina web de la botiga online i reserveu els productes desitjats. A finals de maig us avisarem per venir a recollir la comanda i fer el pagament. L’adreça de la botiga per a:

– 5è A: botiga.cviladecans.cat/ca/botiga/7_galaxy-of-products-escola-enxaneta

– 5è B: botiga.cviladecans.cat/ca/botiga/8_we-have-a-dream-escola-enxaneta