CONCURS APILO XII

Aquest curs reprenem la missió Apilo XII.

Necessitem de la vostra ajuda per fer un reciclatge correcte de les piles.

Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat.

Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

GRÀCIES AL PLANETA RECICLATGE LES PILES TENEN UNA NOVA VIDA I NO FAN MAL A NINGÚ.

Els vostres fills i filles han de complir amb la missió de recollir totes les piles esgotades i portar-les a l’escola, on trobaran un contenidor per dipositar-les.

Amb la vostra ajuda aconseguirem un planeta més net.

Apilo | Escola La Muntanya