PROJECTE ENERGÈTIC VILAWATT

Vilawatt és un projecte que es fa per les escoles de Viladecans.

El dimarts 17 d’octubre van venir dues noies a l’escola, l’Izaskun i la Clara, a presentar-nos el projecte energètic.

L’Izaskun ens va explicar què farem durant el projecte: observar l’energia que van gastar l’any passat, fer un recorregut per veure les instal·lacions que ens proporcionen energia a l’escola, enquestes que hauríem de passar a la comunitat educativa, mesurar el consum d’energia a l’escola, etc.

Un projecte que durarà tot el curs i què ens farà més conscients de la importància de consumir energia només quan ens fa falta i de l’estalvi energètic. A més de les possibilitats que hi a avui dia d’utilitzar energies que no contaminen i no fan malbé el medi ambient.

L’Izaskun va explicar que tindríem moltes tasques del projecte.