PROJECTE ENERGÈTIC A L’ATRIUM

Durant el primer trimestre de curs vam anar a l’Atrium per recolçar els alumnes de sisè i el seu Projecte Energètic en el que també participem.

Van participar diferents escoles de Viladecans, i a més a més d’una representació teatral vam escoltar totes les aportacions dels companys/es de totes les escoles participants. També vam gaudir d’un miniconcurs sobre idees per estalviar energia. Vam fer unes quantes de molt bones i, per això, la nostra escola es va endur unes quantes medalles d’or.

Podeu veure més informació al següent enllaç: