Preparem el Festival d’Hivern amb Dance Factory

Els alumnes de 3r i 5è de la nostra escola han rebut una visita molt especial a l’hora d’Educació Física, amb motiu del Festival d’Hivern 2019.

Concretament, ens ha visitat la Meritxell Gómez, professora de ball de l’acadèmia Dance Factory de Viladecans, qui ens ha donat alguns consells que de ben segur ens serviran per millorar les nostres actuacions a l’Atrium. Ens ha desitjat molta sort de cara al Festival, a més d’explicar-nos anècdotes de la seva vida professional i encoratjar-nos per no deixar mai de ballar.

Esperem tornar a comptar amb ella en una altra ocasió ja que ha estat una experiència molt enriquidora.