Santa Cecília

Per celebrar 🎼Santa Cecília 🎶, a l’escola vam fer un concert al gimnàs.

Van gaudir d’aquest esdeveniment tots els nens i nenes de l’escola, i van actuar els alumnes des de 2n fins a 6è, cada grup amb una actuació genial.

– Segon va cantar la cançó ” Un indi petit” amb acompanyament a guitarra.

– Tercer va interpretar “Hot cross buns” amb plaques.

– Quart va fer la batucada, amb la base instrumental.

– Cinquè va tocar una cançó amb els ukeleles que es diu ” Ukelelelé, Ukelelelà”.

– Sisé A va fer una cançó que es diu” Tres i tres i tres ” amb l’ukelele, pandereta i surdo.

– Per últim, sisé B va fer la cançó ” Moute amb el ukelele ” que consisteix en fer tres coses a la vegada: ballar, cantar i tocar.

Va ser una tarda molt divertida!!!

Recordeu que si voleu veure totes les fotos i els vídeos heu d’entrar al canal de fotos i vídeos del web de l’escola.