L’ESTONA DEL CONTE A 2n

Durant el curs, les famílies de cicle inicial ens heu regalat una estona meravellosa, en la què l’alumnat i les mestres hem pogut gaudir d’històries, situacions, moments, emocions i temes molt interessants a través dels contes i els llibres.

La motivació que heu mostrat en les explicacions d’aquests contes ha estat molt gran. També fomenteu el gust per la lectura i sou exemple de la importància del llegir diferents històries i entendre-les per seguir obrint les ments.

Les famílies ens heu donat una oportunitat de conèixer-nos tots plegats, creant més vincle, seguir compartint en altres situacions i gaudir de la lectura.

Gràcies per cada moment que ens heu ofert, per cada història que ens ha fet viatjar a mons diferents, a emocions amb les que ens trobem cada dia, a situacions en les que hem viscut amb un amic o amiga, company o companya i amb la família.

L’alumnat sempre gaudeix de la vostra companyia.