Escollim els càrrecs

La cooperativa ha de tenir un equip directiu.

Vam fer unes candidatures per escollir els nostres representants.

L’equip està format per dos secretaris, dos tresorers i dos presidents. Vam fer una votació anònima per escollir a les persones que millor ho van fer. Finalment, van sortir la Carla i la Claudia de secretàries, el Carlos i el Haroon de tresorers i la Delfina i el Rayan de presidents.

També vam escollir la resta de càrrecs perquè tots els socis han de fer alguna tasca. I van sortir els equips següents: qualitat (Souleymane, Olivia i Carmen), compra (Roko, Eric, Javi i Juan) i comunicació (Sallam, Izan i Sebas).

Estem molt contents amb els càrrecs que tenim!

Una abraçada.

La classe de 5èA.