DIA GENIAL AL CANAL OLÍMPIC

Ahir, els nens i les nenes de 3r, vam anar al Canal Olímpic i ens ho vam passar molt bé!

Primer, vam fer l’activitat del CAIAC, on vam aprendre les tècniques bàsiques d’ús d’aquesta embarcació. Vam pujar al caiac de dos en dos i ningú va caure a l’aigua!

A continuació, vam fer l’activitat del PARC AQUÀTIC, on vam passar una estona d’allò més divertida pujant a les diferents estructures i obstacles que estan disposats damunt l’aigua, saltant pels llits elàstics, fent equilibris i llançant-nos pels tobogans.

Després, ens vam canviar de roba als vestuaris, vam dinar a l’ombra i, per acabar la jornada, vam jugar a les pistes amb les pilotes abans de tornar a l’escola amb l’autocar.

Recordeu que si voleu veure totes les fotos de la sortida, heu d’entrar al canal de fotos i vídeos del web de l’escola.