Dinamització del pati

Aquest curs hem recuperat els patis amb totes les propostes de jocs i esports diferents cada dia.

Hi ha moltes opcions: bàsquet, handbol, bàdmington, ping-pong, cordes per saltar, bicis i patinets, jocs gegants (tres en ratlla i escacs), jocs de taula…

A més, l’alumnat de 6è ens encarreguem de dinamitzar: estem distribuïts per les diferents zones del pati i, a més d’ajudar amb el material, arbitrem i animem a que tothom participi i hi hagi respecte.

Cada mes, el grup de mestres escull a aquelles persones que millor ho hagin fet.

Recordeu que si voleu veure totes les fotos heu d’entrar al canal de fotos i vídeos del web de l’escola.