Projecte Investigadors i investigadores del món animal

Aquest últim mes i mig hem estat treballant el projecte “Investigadors i investigadores del món animal”. En un primer moment, se’ns planteja una missió en què nosaltres, alumnes de 4t, ens convertim en biòlegs experts que hem de salvar el món animal. Per fer-ho, ens hem de convertir en autèntics experts sobre el tema.

Al ser un projecte, hem treballat el tema des de pràcticament totes les àrees. Hem vist vídeos informatius, hem fet recerques d’informació, hem elaborat per grups uns murals i, per últim, hem fet una exposició oral al grup de 3r per fer-los partícips de tot el que havíem après. Un cop ja havíem fet tot això, hem fet l’examen final que, en general, ha anat genial!

Ens ha agradat molt el projecte i hem estat molt engrescats salvant el món animal. Recordeu que al canal de fotos i vídeos de l’escola teniu les fotos del projecte.

Per cert, hem iniciat un nou projecte. Us informarem més endavant!