BREAK OUT SOBRE ELS SENTITS

L’alumnat de 4t hem estat treballant el projecte dels sentits les darreres setmanes. Abans de fer la prova escrita, hem fet un break out amb l’objectiu de repassar continguts.

Sabeu què és un break out?

Doncs sí, un break out és una activitat gamificada on se’ns presenta un repte a resoldre a partir de diferents proves. En aquest cas, hem fet una prova per cadascun dels 5 sentits.

Hem treballat en grup i hem repassat els continguts d’una manera divertida. Si voleu veure algunes de les imatges i vídeos, les trobareu al canal de fotos del web de l’escola.

Per cert, hem resolt els reptes i hem aconseguit el codi que ens ha permès obrir el candau final, on hem trobat un diploma per la classe.