PROJECTE “ELS JOCS OLÍMPICS”

Aquest curs l’eix de l’escola ens ha agradat moltíssim: ELS JOCS OLÍMPICS. Vam iniciar el projecte a partir d’un repte matemàtic, que vam resoldre en grups. Un cop vam resoldre el repte, va aparèixer la torxa olímpica, un dels símbols principals de les olimpíades.

Durant la setmana, hem rebut una visita molt especial. Va venir l’Antonio Vázquez, que va guanyar la medalla d’or en tir amb arc a les olimpíades de l’any 1992, a Barcelona. Li vam fer un munt de preguntes interessants i ens va ensenyar un arc de competició. Gràcies per tot Antonio!

Hem treballat moltíssim, tant de manera individual com en grup. Hem vist l’origen dels jocs, cada quants anys es celebren, quines edicions van ser cancel·lades i per què, les diferents modalitats que hi ha, els símbols (himne, mascotes, anelles…) i, fins i tot, hem fet una exposició oral sobre els jocs paralímpics. Els nens i les nenes de 3r ens hem convertit en uns experts sobre els jocs olímpics!

No només hem treballat a l’aula, eh? També hem gaudit de les Enxaolimpiades! Hem competit en curses de velocitat i en bàsquet. Per acabar, tota l’escola vam fer una cerimònia de clausura, on no van faltar les medalles ni l’himne de l’escola.

Si voleu veure més imatges de la setmana dels JOCS OLÍMPICS entreu al canal de fotos i vídeos de l’escola!