EMOCIONS EN FAMÍLIA

A l’escola, a part de l’adquisició de coneixements, també treballem l’aprenentatge social i emocional. La intel·ligència emocional és una habilitat que es va aprenent al llarg de la vida, com més aviat millor, per això cal que ho fem des de ben petits.

Duna banda, treballar les emocions, afavoreix l’equilibri emocional, millora les habilitats socials i l’empatia, possibilita l’autoconeixement i reforça l’autoestima. D’altra banda, també té molts beneficis pel grup- classe, com afavorir la cohesió de grup, reduir els conflictes i possibilitar un ambient més agradable i de diàleg a l’aula.

Aquest curs, per fi, us hem pogut fer partícips d’una sessió d’educació emocional.

Primer, per trencar el gel, vam fer una activitat de risoteràpia. En aquesta activitat vam fer la nostra pròpia música de rialles.

Tot seguit vam fer una dinàmica on cadascú va escriure un aspecte positiu de cada nen i nena, per tant, tots es van poder emportar a casa un bon record de la sessió.

Per acabar, vam fer una miqueta de relaxació a partir de massatges.

Per als nens i nenes va ser un dia molt especial, tenien moltes ganes de poder compartir amb vosaltres alguna activitat de les que fem a l’escola.

Moltíssimes gràcies per acompanyar-nos!