Cros Escolar 2020

Ahir els alumnes de 3r i 4t de la nostra escola han pogut gaudir al Parc de la Marina, amb altres nens i nenes de les diferents escoles de Viladecans, d’una jornada de Cros Escolar.

Aquesta activitat esportiva es tracta d’una cursa d’atletisme,  que no arriba als 2km de recorregut, i que té com objectiu conscienciar als infants de la importància de practicar esport habitualment, a més de potenciar el seu desenvolupament motriu, millorar la seva salut i relacionar-se amb nens i nenes d’altres centres escolars.

Des de l’escola volem felicitar a tots els alumnes que gràcies al seu esforç han aconseguit finalitzar la cursa i volem fer una menció especial a les dues nenes que han assolit les medalles de plata i bronze a la categoria de benjamí 2011.

Moltes felicitats, estem molt orgullosos de vosaltres!