ACOMPANYAMENT LECTOR A 2n

El passat dimecres els alumnes de 2n i els alumnes de 6è A van començar l’apadrinament lector.

Cada setmana es farà una estona de lectura on l’alumnat més gran acompanyaran el procés lector de l’alumnat de cicle incial.

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de sisè, que fan de padrins de lectura, i els alumnes de cicle inicial, que fan de fillols. El fet de ser padrí o padrina de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol o fillola. L’ajuda a aprendre a llegir i fa modelatge, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura, tot engrescant-lo o engrescant-la a llegir.

Mirar i llegir llibres conjuntament és una manera excepcional de divertir-se, aprendre i ensenyar, a més de potenciar l’estima per la lectura.