petits

Els oficis a P5

Durant el segon trimestre hem estat treballant els oficis. Alguns pares, mares, voluntaris, personal del centre… ens han explicat i ensenyat el seu ofici. Hem conegut altres oficis, hem explicat què volem ser de grans i hem creat un joc simbòlic amb diferents oficis. Entre moltes d’altres activitats que hem fet, us deixem un recull

Els oficis a P5 Llegeix més »

III Concurs de truites

Dijous llarder vam celebrar el III Concurs de Truites a l’escola. Us deixem unes imatges per que veieu quina bona pinta tenien totes, el jurat ho va tenir difícil per triar al guanyadors, que enguany han estat: Alba p4 premi a la truita més bona! Carlos p3 i Estefany 4t premi a la truita més

III Concurs de truites Llegeix més »

Plantem pebrots a P5

Cuiners i tigres hem fet planter de pebrot. Primer hem posat la terra preparada als planters, després amb molt de compte hem anat posant les llavors de pebrot a cada forat i per últim els hem regat. Ara haurem d’esperar uns quants dies per poder veure com van creixent les nostres pebroteres i quan ja

Plantem pebrots a P5 Llegeix més »

Fem cagar el Tió!!

Un altre moment màgic de les activitats de Nadal a l’escola és quan els més petits fan cagar el Tió! El divendres 22 al matí com cada any els nens i nenes de p3 fins a 2n van fer cagar el tió a cops de pal. Aquest any el Tió ha cagat molts contes xulíssims

Fem cagar el Tió!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut