P4. PINTURA GLAÇADA
Bon dia, famílies, els nens i nenes de P4, estan treballant l’hivern, des de l’hort, han manipulat pintura glaçada, s’han pintat les mans i el paper, han deixat anar la seva imaginació i han fet una obra d’art!! Però, també, han descobert que aquesta pintura estava molt freda, com el gel. Aquests nens i nenes […]
P4. PINTURA GLAÇADA Llegeix més »











