2n

Treballem Chillida a 2n i 3r

Hola famílies! Durant tot el segon trimestre els nens i nenes de 2n i 3r hem treballat la història i les obres de l’escultor Eduardo Chillida. Un dia ens va aparèixer a la classe una capsa misteriosa amb diferents materials; fusta, fotografies d’escultures, una petita biografia…  i a partir d’aquí vam treure algunes conclusions… A […]

Treballem Chillida a 2n i 3r Llegeix més »

LA MASCARADA 2020

Des de l’escola volem mantenir les tradicions de la comarca; per aquest motiu fa uns anys que treballem danses tradicionals a l’escola. Els nens i nenes de 2n vam fer una petita demostració, del ball de gitanes,  que hem treballat al llarg del curs. Juntament amb altres entitats del poble vam gaudir d’un mati de

LA MASCARADA 2020 Llegeix més »

EXPOSICIONS DE MEDI

Els alumnes de la comunitat de mitjans, hem explicat els temes que hem estat treballant al llarg del trimestre a l’àrea de coneixement del medi. Ha estat una experiència molt enriquidora. Si voleu veure com ha anat la sessió…. podeu clicar a la imatge.

EXPOSICIONS DE MEDI Llegeix més »

Treball de la resta a 2n

Desprès d’uns dies repassant i recordant tot el que vam aprendre el curs passat a matemàtiques… Els nens i nenes de 2n hem començat a restar. Fem servir l’estratègia de la resta per descomposició. Primer manipulem reglets, desprès fem la fase gràfica i ens iniciem la fase simbòlica. Estem molt engrescats!!!!  

Treball de la resta a 2n Llegeix més »

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, Avui hem celebrat les reunions d’inici de curs presentant les novetats de cada nivell. Moltes gràcies a totes les famílies que heu vingut! Des de P4 a 6è a cada curs exigiran una mica més, però sense deixar de passar-s’ho bé. Us deixem el recull d’imatges dels grups d’aquest any. Fixeu-vos que tots

Reunions d’inici de curs Llegeix més »

Torneig Coaliment 2019

Durant aquest mes de maig els alguns alumnes de l’escola han participat al Torneig del Coaliment. Han conegut aquest esport, compartit bons moments amb companys/es i jugat contra altres escoles. Esperem continuar l’any vinent amb més alumnes. Gràcies a tots/es per participar.

Torneig Coaliment 2019 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut