Robòtica (Setmana Cultural ’16)

Durant la setmana cultural hem fet activitats de robòtica des de P3 fins a 6è. Els més petits i els de 1r i 2n han fet tallers amb bee-bots, descobrint com donar ordres a aquests petits robots en forma d’abella i programar-los per arribar allà on volien. Hem utilitzat gran diversitat de taulers per revisar continguts de llengua i matemàtiques alhora.
Els alumnes de 3r i 4t, a part d’utilitzar les bbe-bots amb taulerlls més complexes i rutes més llargues, també han fet un tastet d’Scratch (per tal de programar diferents ordres perquè les desenvolupin remotament els personatges de l’Scratch).
Finalment els alumnes de 5è i 6è s’han introduït de ple en els robots més complexos: els EV3. Els han muntat i programat per portar, en una maqueta simulada, els mòduls de l’edifici actual dels Quatre Vents a la futura hubicació de l’edifici. Fent camí cap al futur!!
Per arrodonir la setmana cultural, hem convidat un expert de robots del Baix Montseny i han fet un repte amb l’Òscar, el nostre profe de música (i també de rotobots, durant aquesta setmana). Han fet un petit concurs de “sumo”.

Mostra-ho tot