Material d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

Ja s’acosten l’inici de les classes i els infants tenen moltes ganes de preparar la motxilla. No patiu, tot el material fungible el posa l’escola: carpetes, llapis, bolis, agenda… Això sí, recordeu de fer l’ingrès del material el més aviat possible!!

Per venir a l’escola només cal preparar la bata (amb nom i beta llarga), un paquet de mocadors i l’ampolla d’aigua personal de cada infant (a educació infantil, enlloc de l’ampolla d’aigua cal portar un got i una tovallola). Tot i que us ho explicarem amb calma a les reunions d’inici de curs, us deixem els llistats de material de cada nivell.

Material Inici Curs PETITS 16-17

Recordeu que el dilluns 5 de setembre penjarem les llistes de les barreges de grups i de les tutories al plafó de l’escola.

Per al primer dia d’escola (dilluns 12) caldrà una autorització perquè els alumnes a partir de 3r puguin marxar sols, ja sigui escrita o telefònica.