Trobades d’handbol Coaliment 2019

Un any més torna el Torneig Coaliment!!  Avui repartim la butlleta d’inscripció!

Us animen  a participar ho passareu genial!!

Benvolgudes famílies,

Com cada any per aquestes dates l’escola participarà al Torneig de Handbol Coaliment organitzat pel Club Handbol Granollers. Aquests esdeveniment esportiu escolar d’handbol està enfocat a nens/es entre el 5 i els 12 anys. Està comprès d’un període de formació-entrenaments i d’unes jornades de competició.

Enguany els entrenaments seran dimarts i dijous de 16.30h a 17.30h i començaran el 24 d’Abril fins al 26 de Maig . Les jornades de competició seran els diumenges 5,12,19 i 26 de Maig a les instal·lacions del Palau d’Esports de Granollers.

Més endavant us farem arribar el tríptic d’inscripció, però abans del divendres 28 de març necessitem tenir una previsió del número de participants.

L’activitat requereix una aportació de 13€ en concepte d’assegurança i monitoratge… exceptuant els nens/es que participen a l’extraescolar d’iniciació a l’esport que només hauran de pagar 3€ (monitoratge inclòs a la quota extraescolar).

Obsequis: Cada participant serà obsequiat amb una samarreta i pantalons per als partits.

Si esteu interessats porteu la butlleta que hem repartit avui a l’AFA i feu el pagament abans de dijous 28 de març. Totes les tardes de 16.30h a 17.30h i el matí de dimecres i divendres de 8.30 a 9.30h.

Secció Esportiva