Setmana Cultural de les arts

L’escola s’ha impregnat d’art durant una setmana!

Hem fet tallers per gaudir l’art de manera vivencial i quina millor manera de fer-lo que amb artistes locals.

Tota l’escola ha treballat la pintura de la mà de l’Alejandro Moral, del TRUE COLLECTIVE, que ens ha dissenyat i ajudat a pintar un mural a la pared del rocrodrom d’infantil que ha quedat espectacular!

La comunitat de mitjans ha treballat la música fent un taller de percussió amb L’Elías Galan del grup TAKA TAKA CHOMBO.

La comunitat de grans i petits han ballat a ritme de break dance amb l’Omar, el Zakaria, l’Hicham i l’Achraf. Sou genials!!

El petits de l’escola també han aprés que podem pintar amb altres materials. Diversos membres d’ACAP,  Associació Cercle d’Artistes i Pintors de Canovelles han vingut a l’escola a ensenyar-nos a fer fantàstiques obres d’art amb cafè! mmm i quina bona olor!

Per veure les fotos de cada taller cliqueu a les imatges.

Us deixem també l’enllaç a la noticia emesa a votv: Noticia votv

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra participació! Ha sigut un plaer tenir-vos amb nosaltres.

Junts fem la nostra escola més gran!