Sant Jordi i Jocs Florals 2019

Hem començat el tercer trimestre de festa celebrant la diada de Sant Jordi i els nostres Jocs Florals!

Durant el matí els alumnes de la comunitat de mitjans i gran han assistit als diferents espectacles culturals que ha preparat l’ajuntament per celebra la diada i el petits s’han quedat a l’escola i han gaudit d’una representació ben especial de la llegenda de Sant Jordi a càrrec dels mestres.

A la tarda hem fet l’entrega de premis dels Jocs Florals. Les categories i els guanyadors d’enguany han sigut:

Dibuixos de Sant Jordi:

• Thiago Castro P3B

• Lukas Morán P4V

• Núria Romero P5V

Endevinalles:

• Coral De Castro 1rB

Rodolins:

• David Pérez 2onV

Cal.ligrames:

• Salma El Messellak 3rV

Contes:

• Maider Vázquez 4tB

Poesia:

. Estefany Estrenta 5èB

Còmics:

– Isaac Fernandez 6èV

Moltes felicitats a tots!!

L’AFA, com cada any, ha fet entrega d’ un lot de llibres a cada classe per les biblioteques de l’aula.

També hem pogut veure una petita exposició de les roses i punts de llibres que ha fet cada classe. Som uns artistes!!

Si voleu veure com ha anat clicleu el següent enllaç: Sant Jordi i Jocs Florals 2019

Volen donar un agraïment especial a les comissió de decoració i comunicació pel seu suport durant els actes del dia d’avui.

Moltes gràcies a tots!!