Sant Jordi 2023

Bon dia famílies!

Avui és un dia molt especial aquí a l’escola, de fet ens ha visitat un dels protagonistes que ha rebut els vostres fills i filles a la porta de l’escola, tot provocant curiositat, por, i un ventall de diferents emocions!

Hem pogut gaudir de l’exposició de punts de llibres i roses que han fet els diferents nivells , quins artistes i quines idees més originals! També hem pogut veure una actuació molt especial d’un mag que ens ha deixat bocabadats a tots i totes. La comunitat de petits han tornat a veure una nova edició d’un Roger de contes, tot un clàssic de la nostra escola i que els nens i nenes gaudeixen moltíssim!

Per acabar, a la tarda hem tingut els premis als jocs florals que han estat donats per L’AFA de l’escola, posant el punt final a aquesta jornada tan màgica com és Sant Jordi.

En la següent imatge podreu trobar un recull de fotografies dels infants d’aquesta diada de Sant Jordi.

Comunitat de petits

Comunitat de mitjans