P3- TREBALL D’ESTIMULACIÓ DE LA PARLA

Famílies de les TORTUGUES i dels COCODRILS,

Al llarg d’aquest curs, cada dilluns pel matí estem fent un treball d’estimulació de la parla. Les tortugues i els cocodrils ens dividim en 4 grups: LES BOQUES, LES ORELLES, ELS NASSOS I LES LLENGÜES. I fem tot d’activitats per millorar la nostra parla i començar a fer un treball de consciència fonològica més endavant.

Treballem jocs de vocabulari, per saber anomenar, explicar i tenir més paraules al nostre abast.

Fem jocs de pràxies, on fem “gimnàs de la boca” i posem forta la nostra musculatura de la boca i la llengua.

Aquest trimestre també hem començat a fer activitats de buf, on aprenem a agafar l’aire pel nas i treure’l per la boca. Tanmateix, bufem pel nas i aprenem a mocar-nos. (Recordeu, primer un forat i després l’altre).

I per últim, fem jocs d’escolta, treballem el silenci i discriminar els sons i els sorolls de la casa, de l’escola, de la natura…

És divertit aprendre jugant!

Aquí teniu algunes fotos.