Mascota de la sostenibilitat

Els nens i nenes de cinquè hem visitat avui l’exposició de les mascotes de la sostenibilitat que hi ha a la Biblioteca Frederica Montseny, Hem pogut veure totes les propostes que els nens i nenes de Canovelles han presentat el concurs, amb la finalitat que una fos l’escollida per a convertir-se en el símblol, el “logo”, relacionat amb la sostenibilitat del poble.

N’hem vist moltes i de molt originals, incloses totes les que els i les nostres alumnes han presentat.

Allà ens han rebut les autoritats del municipi, encapçalats per l’alcalde i s’ha fet l’acte de proclamació de la mascota escollida. Ha estat la de la Lídia Mateu de la nostra escola! La seva serà la que representarà la sostenibilitat a tot el municpi. La Lída ha dit unes paraules per tots i totes i també per la premsa.

Aquí us deixem un recull de les imatges:

Imatges