II Concurs de Truita als Quatre Vents

El passat dijous 23, dijous llarder, vam celebrar per segon any el concurs de truites. Aquest any no hem fet les truites a l’escola, s’han portat fetes de casa per dinamitzar l’activitat i hem tingut una major participació. Gairebé una trentena de truites han omplert la pista de l’escola. Truites molt bones, amb presentacions originals i divertides. Tres mestres amants de les truites han fet de jurat, després del tast del jurat tota l’escola ha esmorzat a la pista i tothom ha pogut tastar-les.

L’entrega de premis estava prevista per divendres a la tarda després del judici del Rei Carnestoltes però degut a la pluja es va fer el dimarts a la tarda. Tots els participants han rebut un obsequi i es van donar tres premis: a la truita més original, a la més bona i a la millor presentació.

truites

En aquest enllaç podeu veure totes les fotos:

Concurs de Truita 2017

Fins l’any que ve!