Fotografia Matemàtica

Com cada any els alumnes i les alumnes de cinquè han participat al concurs de fotografia matemàtica.

Vàrem veure uns quants exemples d’altres anys i després ens vam organitzar en petits grups. Amb els ordinadors vam sortir al pati a fer fotografies de conceptes matemàtics. Alguns dels conceptes que vam poder trobar i fotografiar van ser: angles, estadística, geometria…

Un cop teníem les fotografies fetes vàrem fer-ne una selecció de les millors i les vam penjar al passadís de primària per tal que els nostres companys i companyes de sisè poguessin votar la millor. No només van poder votar els nois i noies de sisè també les mestres i mestres de l’escola va donar-nos el seu  vot.

Aquí teniu el recull de les millors fotografies matemàtiques. A veure que en penseu!

Finalment va sortir escollida la següent fotografia.

A nosaltres ens va agradar molt realitzar aquesta activitat. Ara només ens queda fer-vos una pregunta: Vosaltres hauríeu triat la mateixa fotografia?.