Escoltem i escrivim paraules curtes

A aquestes alçades de curs, l’interés per la lectura i l’escriptura a P5 és més generalitzat entre els nostres alumnes. Ja hi ha alumnes que han començat a llegir, d’altres que comencen a fixar-se en el món dels sons de les lletres i, d’altres, que encara no se’ls ha despertat la curiositat.

Però igual que no és millor corredor el nen o nena que va començar a caminar abans de l’any que el que va començar amb 18 mesos, amb la lectoescriptura passa el mateix.

Així que avui a la classe hem engegat les orelles per escoltar les paraules i escriure els dos sons que sonaven a cada una. Amb una activitat molt senzilla hem pogut extreure moltes conclusions: alguns sons tenien més d’una lletra, l’ordre de les lletres canviava la paraula, paraules que comencen igual…

Us deixem un enllaç amb els vostres fills/es treballant a l’aula.