Erasmus

Ja tenim les dues alumnes que podran anar a Amsterdam aquest proper mes de juny. Ha estat un procés molt difícil, ja que a l’escola ens hagués agradat poder portar a tots els alumnes a viure aquesta experiència. Després de decidir uns criteris de selecció molt clars, l’equip Erasmus de l’escola va informar als alumnes de l’escola que disposàvem de dues places per poder fer una estada d’una setmana a Amsterdam i com funcionaria el procés de selecció d’aquests dos alumnes. Els alumnes havien de fer un vídeo en anglès explicant els motius pels quals volien viure aquesta experiència, després l’equip Erasmus de l’escola va prendre una decisió en funció dels criteris establerts.

Hem de dir que com equip Erasmus estem molt contents dels vídeos rebuts i de l’esforç mostrat per part de tots els alumnes, així com les ganes de viure l’experiència… però malauradament només podien anar dues persones

.

Així doncs l’equip Erasmus va reunir els alumnes participants i en una trobada, on les emocions estaven a flor de pell, es va comunicar que finalment teníem dues alumnes que tindran la gran sort de viure aquesta experiència.

Així doncs la Carla i la Yasmina seran les que representaran a l’escola a Amsterdam. Continuarem informant…..

Equip Erasmus