Erasmus: Ja som a Solymár!

Aquesta setmana l’Aina, mestra de la nostra escola i la Clàudia i l’Esther, mestres de l’Escola Salvador Llobet tenen l’oportunitat de viatjar a Hongria, concretament al poble de Solymár, en el marc del projecte Erasmus +.

Solymár és un poble situat a l’àrea metropolitana de Budapest, capital d’Hongria. És conegut per la seva naturalesa pintoresca i els seus paisatges verds, amb boscos i camps agrícoles que l’envolten.

Durant aquesta setmana, visitaran l’escola Hunyadi Mátyás on aprendran d’altres mestres i el seu sistema educatiu. És una escola que promou l’aprenentatge de l’hongarès, l’alemany i l’anglès. A més, l’escola compte amb diferents programes d’àmbit musical i artístic.

Us mantindrem informats els propers dies amb totes les novetats de la setmana. A continuació compartim la pàgina web de l’escola per si voleu obtenir més informació: https://www.solymarialtalanos.hu/alapiskola/az_iskola_tortenete/

Us deixem un parell de fotos i també ens podreu seguir per l’Instagram de l’escola.

See you soon!