Erasmus Amsterdam 2

DIARI DIA 3 i 4

Ahir dia 14 de juny va ser el dia que varem aprofitar per conèixer la ciutat que ens està acollint aquesta setmana. Un cop esmorzats vam sortir cap a l’estació de tren i varem anar al centre de la ciutat.

La primera parada va ser el Museu Nemo que és el museu de ciència i tecnologia d’Amsterdam, varem fer experiments i no ens vam deixar res per remenar i tocar. El matí se’ns va fer curt i varem aprofitar per dinar allà mateix.

Amb la panxa plena vam iniciar el tour per la ciutat guiats pels nostres alumnes, gràcies als alumnes varem conèixer llocs emblemàtics de la ciutat com ara: els canals, el mercat de les flors, la plaça Dam, el parc Vondel, la catedral… Així com també curiositats sobre els Països Baixos i Amsterdam. Va ser una gran passejada i molt interessant.

Aquest matí hem quedat a l’estació del tren amb els alumnes de l’escola Spring High per anar fins a Den Haag (La Haia) per conèixer una mica la història holandesa al parc de Madurodam on hi ha les maquetes dels principals edificis d’Holanda. A més a més, hem assistit a diferents espectacles i hem construït dics de contenció…. Ha estat una gran experiència.

Per acabar de rematar el dia, hem anat a banyar-nos a la platja de Den Haag i així poder provar l’aigua del mar del nord que estava mooooooolt freda.

Tot later!!!

Aquí teniu un petit video

i algunes fotografies més…..