Ep famílies! Veniu d’excursió?

EL PROPER DIUMENGE 27 D’OCTUBRE SORTIREM D’EXCURSIÓ

Tornem a repetir la ruta de l’any passat que ens va agradar molt, anirem a…

EL SOT DE L’INFERN

La ruta del Sot de l’Infern és un dels recorreguts clàssics per fer amb nens. Una ruta circular i fàcil que canvia de color depenent de l’època en que el feu. És més una passejada per dins els bosc de castanyers i alzines per recollir fulles i fruits o fer boniques fotos fins arribar al rierol. A la tardor, on els ocres i les fulles caigudes encatifen el bosc és ideal per caminar. Recordeu que per sortir amb nens al Montseny cal anar ben calçat i depenent de l’època en que feu l’excursió millor portar un jersei. Una excursió al Montseny amb nens fàcil i agradable que transcorre per camins i corriols suaus entremig del bosc. El recorregut és circular i està força ben senyalitzat amb fites de color groc. La ruta us permetrà contemplar una gran varietat d’arbres; castanyers, alzines, algun avet i, verns i freixes a la part del rierol.

L’itinerari comença a la Plana del Coll, on es pot deixar el cotxe. Aquí hi ha una zona de pícnic amb una font i un aparcament per als cotxes.

Punt d’inici: Plana del Coll, ctra. de Sant Celoni al Turó de l’Home, km 10,2

• Distància: 3,5 Km.

• Temps: 1 hora i 30 minuts

• Dificultat: baixa

• Hora de sortida escola: 9:00 del matí pàrquing davant escola.

• A l’arribada a la Plana del Coll i haver aparcat menjarem un entrepà i començarem la ruta. Podem fer aturades per fer fotos i/o recollir castanyes. A l’acabar, anirem a dinar a una zona de picnic que està al costat del parking.
  •  Cal portar tot el que cadascú consideri necessari per passar el dia d’ excursió; tant de menjar i beure com de roba.
  • Si per algun motiu s’ha de suspendre l’activitat s’informarà pel grup de whatsapp de delegades i per les xarxes socials.
    Nota important: L’Escola i el AFA (AMPA) no es faran responsables de qualsevol incident que es pugui ocasionar en el transcurs d’aquesta activitat. És una activitat voluntària, no és cap competició i els adults serem els únics responsables de nosaltres mateixos i dels nostres fills.

En cas de pluja ó mal temps S’ANUL·LA l’activitat.