Aquest primer trimestre els/les alumnes de 5è ens ho hem passat molt bé llegint el llibre La Maranyota, escrita per en Toni Sans i en Rubèn Montañá.
No tenim cap dubte que els/les vostres fills/es segur que us han parlat de la Margalida, de les seves trapelleries, dels pobres avis, i, de la Maranyota!!! I és que no n’hi ha per menys certament! Ha estat tota una aventura llegir aquesta història tan dinàmica i entretinguda!
Ahir dilluns dia 13 de desembre, un dels seus autors i alhora il·lustrador ens va visitar a l’escola i ens va explicar com va sorgir la idea, amb què es va inspirar a l’hora d’escriure-la, l’experiència d’escriure a quatre mans, la vida de l’escriptor,… va ser genial escoltar-lo!
I com a detall final ens va dedicar un a un a cadascú els llibres. Quina emoció!!!
Aquí teniu un petit recull d’imatges per reviure el moment i compartir-ho ara en família.
Cliqueu:
https://photos.app.goo.gl/NpaTFwPyzVtdyUSA7


