CASTANYADA 2021

Ja ha arribat la tardor i amb ella el temps de les castanyes.

A l’escola ho hem celebrat recuperant lleugerament la normalitat en la festa de la castanyada:

-la castanyera ens ha vingut a veure, juntament amb la reina castanya, i ens hem pogut fer la tradicional foto de grup amb elles, i també hem fet fotos de grup davant de la decoració de Halloween.

-hem tingut un grupet de boletaires cantant cançons de tardor als més petits.

-hem esmorzat menjars de tardor amb els companys

-NOVETAT: els gegantons de l’escola, acompanyats del CA i l’OVELLA de Canovelles, ens han fet un parell de balls per animar-nos l’esmorzar de tardor. MIREU, MIREU!

-s’han entregat els premis de la castanya decorada.

-hem menjat castanyes (que ens ha torrat l’AFA)

Podeu veure totes les imatges en els àlbums d’imatges: CASTANYADA 2021 i HALLOWEEN 2021.

Enhorabona als guanyadors de la castanya decorada!!! Ha estat molt difícil de triar del gran nivell que hi havia…!

Amanda Vázquez (P5B) – Pau Castelló (P4B) – Aritz Montero (P3G)
Ikram (3G) – Álvaro (2B) – Daniel Elias Paredes (1G)
Malak Hachoum (6V) – Maria Durán (5B) – Ashraf (4G)

I mooooooltíssimes gràcies a tots/es els/les voluntaris/es que han vingut a DECORAR, FOTOGRAFIAR, COURE CASTANYES i BALLAR AMB ELS GEGANTONS. Aquesta gran comunitat de l’escola Els Quatre Vents és ÚNICA! (Recordeu que les comissions estan obertes a tothom, participa-hi!)