24h d’ esport escolar

Els dies 21 i 22 van tenir lloc les 24 Hores d’esport escolar a Canovelles,  organitzades pel Serveis d’Activitats Esportives (SAE) de l’Ajuntament.

En aquesta activitats poden participat tots el alumnes desde 3r a 6è, tant si fan SAE o no. No es té en compte el resultat del partit sinó la bona organització, l’originalitat i el bon joc. Els participants s’han d’organitzar i jugar disfressats.

De la nostra escola enguany han participat quatre equips, un de cada curs, i han rebut premi: “Los Ángeles i Demonios” de sisé que van rebre el premi al millor equip de sisé; i l’equip de 3r “Mama Noel i los Elfos” que va rebre el 1r premi a l’equip més original.

Felicitats a tots els participants!!

Aquest any la nostra escola ha sigut l’escola amb menys participació, només un 18,5%. Aprofitem per  animar a les famílies a que l’any que ve s’impliquin més i ajudin als nens i les nenes a organitzar-se i participar en aquesta divertida activitat.