Història

• El  25 de març del 2006 es presenta, a la Festa de l’Escola Pública de Canovelles, el projecte de creació d’un nou centre d’educació Infantil i primària. S’hi  matriculen 52 alumnes: 44 de P3 i 8 d’un grup mixt P4 – 2n,
  • El 22 de juny d’aquell any es constitueix  l’Associació de Pares i Mares de la nova escola.
  • A principis del mes d’agost es comencen a construir els primers dos mòduls prefabricats. El curs s’inicia un dia més tard del previst, el 13 de setembre de 2006.
  • El 17 de novembre s’aprova  el començament de les activitats de la nostra escola anomenada, provisionalment, CEIP Canovelles.
  • El 16 de desembre es fa la Festa d’inauguració de l’escola i es tria  el nom  definitiu:  ELS QUATRE VENTS. Per acord de tots els membres de la comunitat escolar es constitueix la COMUNITAT D’APRENENTATGE.
  • El mateix mes de desembre de 2006, davant de l’augment de matrícula del grup mixt, s’instal·la un  tercer mòdul i es desdobla el grup mixt (P4-P5 / 1r-2n)
  • L’11 de febrer  del 2007 es fa la 1ª Festa del Somni de la Comunitat d’Aprenentatge.
  • Durant els anys successius l’escola té un gran creixement i al juny dels 2011 surt la primera promoció del grup mixt.
  • El 2015-16 celebrem el 10è aniversari de l’escola reemprendre el projecte de Comunitats d’aprenentatge arribant en alguns moment a superar els 80 voluntaris, 16 nivells realitzant GI i 18 fent tertúlies. Aquest curs també d’inici el replantejament de l’aprenentatge matemàtic, i es fa un plenari per a tota la comunitat educativa sobre GI i matemàtiques.
  • El 2016-17 consolidem el projecte de Comunitats d’aprenentatge (fent GI, tertúlies, plenari sobre la lectura…) i potenciem les comissions mixtes entre mestres i famílies. També consolidem l’aprenentatge vivencial i manipulatiu de les matemàtiques. Col·loquem la primera pedra de l’edifici de l’escola.

• Durant el 2017-18 es construeix l’edifici de l’escola Els Quatre Vents (fins ara en mòduls prefabricats).

• A l’inici del curs 2018-19 innaugurem l’edifici.