SSMM els Reis d’Orient!

Amb les piles ja ben carregades desprès d’aquestes vacances, no podíem començar millor el trimestre. Quan arribem a l’escola, ens espera a cada classe una sorpresa: l’arribada dels Reis d’Orient! No han passat pas de llarg a l’escola i han pensat en cadascun/a de nosaltres. Ens han portat jocs, contes i llibres per a que estiguem ben distrets i distretes! Així que ara sols ens queda gaudir-los de valent!

Ah! A més, ens han portat neu (segurament algú ho havia posat a la seva carta dels desitjos).

Una abraçada ben gran!

I si heu fet la carta de bons desitjos per aquest 2024, no oblideu anar-la recordant de tant en tant! 😉