Els divendres toca ambients!

El divendres és un dia de la setmana que ens agrada molt. Per la tarda, compartim tots i totes els nens i nenes de l’escola amb la tarda d’ambients! Transformem l’escola en diferents espais on podem crear, relaxar-nos, fer volar la nostra imaginació a través del joc simbòlic, cantar i ballar, ser artistes i molt més!

A la planta baixa hi ha l’espai de teatre. El primer trimestre vam fer petites obres i improvitzacions amb el conte del Patufet! Aquest segon trimestre treballarem amb el conte del Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma. També hi ha l’escola de psicomotricitat, on juguem lliurement amb el material que ofereix l’espai (colxonetes, teles, pilotes grans, patinets,…ens ho passem genial!

Al primer pis hi ha diferents espais també. A l’entrada trobem l’espai de relaxació, on hi tenim música relaxant, estris per fer-nos massatges i contes per fer una lectura en calma. A la sala ludoteca hi ha la caseta com a joc simbòlic, espais de construcció amb materials gegants i el de playmobils, amb un minimón sobre l’hivern. A la sala d‘art no hi podia faltar un racó d’art on hi ha diferents propostes que variem mensualment, per fer servir diferents tècniques com el bodegó o bé les aquarel·les. Per acabar en aquesta planta, hi ha el racó de modelatge on actualment estem creant grans obres d’art amb plastilina!

Al segon pis, hi trobem l’espai d’art lliure on podem fer volar la imaginació per treure’n la nostra millor versió. A més, hi ha l’ambient de ball i cant on comprovem que som molts bons artistes! I també hi ha el racó sorpresa, on hi ha maletes itinerants del Centre de Recursos Pedagògics del Pallars.

Al finalitzar, entre tots i totes en fem una bona recollida dels espais i en rotllana compartim diferents experiències o bé fem propostes de coses que ens agradaria que passessin els divendres a la tarda durant la sessió d’ambients. Ens agrada molt tenir aquests espais de compartir, ja que petits i grans aprenen plegats!

Una abraçada ben gran!