Arriba els solstici d’hivern!

Hola famílies!

A la recta final del primer trimestre, arriba el solstici d’hivern. Amb ell, les vacances de Nadal. A l’escola ens fa tanta il·lusió que ho volem celebrar plegades! A cada classe tenim el nostre calendari d’advent que ens sorprèn cada dia amb un repte original, divertit i que fa que hi hagi una bona cohesió i convivència amb el grup classe. A la llar, un objecte o una xocolatina ens regala cada dia.

En estones de Projecte d’Escola, elaborem la decoració per les aules i els espais comuns, fent ninots de neu i estrelles d’hivern amb papiroflèxia! A més, fem boles de Nadal per engalanar el nostre arbre que ens enduem a casa per decorar el racó que vulguem! Locho ens fa un regal a l’escola, un cérvol de fusta que fa companyia a la nostra tronca per a que no es senti sola. L’alimentem diàriament per que ens faci una bona cagada!

Entre tots i totes pensem com podem fer la postal de Nadal. Aquest any apostem per la tècnica observada al programa Art Attack. Amb diferents materials de l’escola elaborem una postal nadalenca escollint els elements participativament, on no hi falta l’arbre, la llar de foc, el ninot de neu, el Pare Noel, la tronca i les corones dels Reis Mags! El resultat ha sigut espectacular!

L’últim divendres d’ambients preparem un Cap d’Any especial. No hi falten les campanades, els còctels, la música, les coreografies, l’elegància i les ganes de passar-ho bé, amb els millor desitjos per l’any vinent! Fins i tot la Tronca es va ben engalanar!

No podem marxar de l’escola sense fer la nostra Cantata de Nadales arreu del poble. Us agraden les que hem escollit? Les cantem als balcons dels padrins i padrines del poble i també a la plaça, per compartir-les amb les famílies.

Acomiadem el trimestre amb la cagada de la tronca. Ens ha portat boniques sorpreses que ens fa marxar amb un bon sabor de boca. Esperem que passeu molt Bones Festes i carregueu piles per la tornada!

Una abraçada ben gran!

#FemEscola