COLÒNIES A MONTARDIT DE BAIX!

Al mes d’abril, els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER van anar de colònies a Montardit de Baix.

Allí es van endinsar dins del món de l’arqueologia, descobrint coses molt interessants dels dinosaures i dels fòssils.

Voleu veure com de bé s’ho han passat? Cliqueu a la imatge i tindreu més detalls d’aquells dos dies increïbles.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut