Al mes d’abril, els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER van anar de colònies a Montardit de Baix.
Allí es van endinsar dins del món de l’arqueologia, descobrint coses molt interessants dels dinosaures i dels fòssils.
Voleu veure com de bé s’ho han passat? Cliqueu a la imatge i tindreu més detalls d’aquells dos dies increïbles.


