El dia 14 de maig, els alumnes de 5è i 6è de la ZER, van participar, per segon any consecutiu, al torneig de bitlles pallareses. Enguany, han anat fins al poble d’Esterri d’Àneu per tal de posar en pràctica els continguts i tècniques apreses en aquest esport tradicional.
Si cliqueu la foto, descobrireu com de bé s’ho han passat i alguna sorpresa més.



