VISITES MUSICALS TEMÀTIQUES A LA LLAR D’INFANTS i EDUCACIÓ INFANTIL

Des de l’Escola Itinerant de Música del Pallars, s’ha engegat de nou la proposta pedagògica i musical a les llars d’infants del Pallars, en la qual, es treballaran diferents estils i gèneres musicals al llarg del curs. Cada 5 setmanes ens visitarà l’Ivan, professor de l’escola de música, per tal de presentar-nos totes aquestes músiques. Així doncs, aquest passat divendres, 24 de novembre, vam rebre la primera visita i vam treball la música brasilera.

Els infants de la Llar i també els d’I3, I4 i I5, van descobrir sons típics d’aquest tipus de música, l’Ivan va versionar amb el violí la típica “LAMBADA” i els infants ho van gaudir ballant, així també com una samba. A més a més, els va fer partícips a tocar determinats instruments: el violí, el xilòfon, la mandolina i la pandereta. Va ser una sessió molt entretinguda.

Esperem la propera visita amb moltes ganes!

Exif_JPEG_420