CONTACONTES A EDUCACIÓ INFANTIL (i3 I i4) PER SANT JORDI

El 23 d’abril, diada de Sant Jordi,🌹a l’escola El Segrià, hem portat a terme moltes activitats relacionades amb aquesta festivitat tant bonica i especial. A l’aula d’Educació Infantil (i3 i i4), a més a més de la visita a l’Escola Bressol de Llívia i de la lectura de poemes amb les nostres parelles lectores de primària, hem tingut l’oportunitat de rebre a una mare d’i3 que voluntàriament  ha vingut a explicar-nos el conte “El fil invisible”, un conte que tracta sobre els vincles que ens uneixen amb els qui més estimem. Les nenes i nens d’infantil i la senyoreta Raquel et volem donar les gràcies per participar en aquesta interessant i enriquidora activitat!. 💗   AQUÍ  trobareu un recull de fotos del moment.