L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL DECOREM L’ESCOLA AMB DIFERENTS CREACIONS PLÀSTIQUES

A EDUCACIÓ INFANTIL TREBALLEM KANDINSKI

Amb l’obra de Kandinsky hem treballat la composició abstracta. A partir de la seva biografía i a través de vídeos  d’internet, hem pogut conèixer la seva vida i la seva obra.  Els nens i nenes d’educació  infantil (i3, i4, i5) hem decorat els suros del passadís de l’escola amb diverses creacions artístiques personals. Durant les estones de plàstica, també hem elaborat una decoració per a les finestres de l’escola  amb cercles de colors que representen els arbres florits de la primavera, inspirant-nos el el quadre abstracte de Kandinski “Alguns cercles”.

Mireu que boniques ens han quedat!!!.