Coses que perduren

“El gronxador de l’esplanada del rieral està guixat i tort i la corda s’està trencant!”

“Sí, jo també ho he vist”

L’endemà un grup d’infants hi anem.

“El vam penjar amb la Mar i la Núria”

“El meu pare va fer aquests forats (forats per on hi passa la corda)”

“La meva mare s’hi gronxa”

“Jo m’enfilo fins aquesta branca, m’ajuda el meu pare”

. . .

Despengem el gronxador i ens l’emportem a l’escola. A l’escola, el desmuntem, el netegem i el deixem a punt per tornar-lo a penjar.

En Miquel, pare de l’escola, expert en escalada, s’ofereix per penjar-lo i deixar-lo a punt per a tornar a rebre la gran quantitat de persones que s’hi gronxen llargues i llargues estones.

Quin plaer participar amb els infants en activitats que promouen el benestar i gaudi en espais naturals dels entorns propers!

Gràcies a tots els infants i adults que promouen, participen i participaran en activitats tan i tan boniques!

(Aquest gronxador ja fa dos anys que espera i rep passejants i ja forma part del roure i, així, seguirà!)