Visita a Cases Blanques

Dins els Programes Escolars de fruita i hortalisses i de llet, iniciativa de la Unió Europea, que a casa nostra es fan efectius mitjançant el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, ens han convidat, el dimecres 30 de març, a tot l’alumnat de primària (de 1r a 6è), a fer una visita a l’explotació agrícola “Masia Cases Blanques” de l’Arboçar de Dalt, al municipi d’Avinyonet del Penedès.

Durant la visita a l’explotació, l’alumnat tindrà l’oportunitat de conèixer els beneficis del consum diari de fruites, hortalisses i de llet, a partir de l’observació i activitats dinàmiques en les quals aprendran conceptes com la temporalitat, el consum de proximitat, la cadena alimentària i com evitar el malbaratament alimentari.

La sortida serà a 1/4 de deu del matí (9h 15′), des de l’Escola.

La tornada està programada entre 2/4 i 3/4 d’una del migdia (12h 30′-12h 45′), en funció del trànsit.

Cal que tothom porti:

• El xandall de l’escola o roba similar
  • Mascareta (amb recanvi)
  • Barret o gorra
  • Impermeable, per si plou
  • Calçat adequat (millor botes)
  • Esmorzar i aigua

No cal portar ni diners, ni màquines de retratar, ni llaminadures, ni telèfons mòbils, ni …

Si plou la sortida es farà igualment.

Es sobreentén que l’alumnat que es presenti té autorització de la família per a realitzar la sortida.

No cal pagar res.

Si alguna família no creu convenient que el seu fill, o la seva filla, per tema covid, seguretat, visita mèdica, …. no vingui a la sortida, cal que ho notifiqui amb l’antelació suficient.

Gràcies per la vostra col·laboració.