Va de carbasses, berenars i coronavirus

Un any més, reclamem del vostre temps, de la vostra generositat i de la vostra imaginació per participar en «La Mostra de Treballs de la Tardor». Aquest any, el lema del treball que us proposem i que heu de realitzar en família, és:DONEM CARBASSES AL CORONAVIRUS” fet amb la tècnica plàstica que trieu (dibuix, pintura, modelatge, collage, tècniques amb paper, amb material natural, reciclat, …), el què més us agradi o satisfaci.

Degut a la situació sanitària en que ens trobem, la creació haurà de ser lliurada en format d’enregistrament audiovisual (si es fa amb el mòbil, en posició horitzontal).

La durada de l’enregistrament no pot sobrepassar els 30 segons de durada i haurà de contenir una presentació, per part de l’alumne/a, on es faci constar el nom de la família i el motiu de l’obra.

Les famílies amb germans poden triar, si ho volen, de fer una producció conjunta (una per família).

Caldrà enviar-ho al correu de l’Escola, el dimarts 27 d’octubre (els treballs que arribin més tard d’aquest dia, no apareixeran en el recull que es farà dels mateixos).

El «Tastet de Tardor», enguany, serà el divendres 30 d’octubre (i amb molt de greu, no hi haurà «portes obertes» a les famílies).