Tastet de Tardor. Artistes, esteu a punt?

El «Tastet de Tardor», enguany, serà el dimecres 30 d’octubre.

Un any més, reclamem del vostre temps, de la vostra generositat i de la vostra imaginació per participar en «La Mostra de Treballs de la Tardor». Aquest any, us proposem que el treball plàstic, que heu de realitzar en família, sigui  “UNA CASTANYERA DIVERTIDA”  fet amb la tècnica plàstica que trieu (dibuix, pintura, modelatge, collage, tècniques amb paper, amb material natural, …), el què més us agradi o satisfaci.

Caldrà portar-lo a l’escola abans del dijous 24 d’octubre per tal de poder-ne preparar l’exposició.

Us demanem que els vostres fills i les vostres filles, el dilluns 28 d’octubre, duguin a l’escola els ingredients necessaris (Magranes, moniatos, taronges, mandarines, llimones, aranges, pomes, peres, raïm, nous, ametlles, avellanes, codonys o codonyat, figues, panses, pinyons, carbassa, caquis, mangos, xirimoies, alvocats, …), i en la quantitat adequada, per fer-ne un bon tiberi.

El dia del «Tastet» (dimecres 30 d’octubre) obrirem les portes de l’escola a les 4 de la tarda, per tal que ens pugueu acompanyar i visitar la «Mostra de Treballs».